specjalista Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg, Kołobrzeg
- kalkulacja rezerw techniczno-ubezpieczeniowych
- przygotowanie analiz i statystyk w oparciu o odpowiednie bazy danych
Wymagania
wykształcenia wyższego w obszarze nauk ścisłych (matematyka, statystyka)
biegłości w pracy z danymi, znajomość SQL, R, pakietu MS Office
mile widziana znajomość zagadnień z zakresu matematyki ubezpieczeń majątkowych oraz narzędzi do wyceny rezerw np. ResQ
dobrej znajomości języka angielskiego
zdolności analitycznego myślenia, oceny i formułowania wniosków
umiejętności pracy pod presją czasu
dokładności i odpowiedzialności
komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
dodatkowym atutem będą zdane egzaminy aktuarialne
Oferujemy
umowę o pracę w renomowanej, międzynarodowej korporacji
realne możliwości rozwoju zawodowego w kierunku eksperckim
pracę w młodym, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
pakiet benefitów: w tym dofinansowania obiadów, bezpłatna siłownia i wiele innych
Klauzule informacyjne
Aplikuj