asystent Kołobrzeg, asystentka Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg, Kołobrzeg
- Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu finansowego
- Pakowanie i wysyłka korespondencji (dokumenty sprzedaży i zakupu, wezwania do zapłaty itp.)
- Przygotowywanie i wysyłka protokołów do najemców, właściciela i księgowości
- Kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów na sieci i w segregatorach
- Przygotowywanie zestawień i raportów
- Wprowadzanie wyciągów i przelewów bankowych
- Wspomaganie działu finansowego w bieżących sprawach
Wymagania
Znasz pakiet Ms Office w podstawowym zakresie (szczególnie Excel)
Lubisz i umiesz współpracować w zespole
Jesteś samodzielny i wytrwały w skutecznym rozwiązywaniu problemów
Jesteś dobrze zorganizowany, rzetelny i nie straszna Ci praca pod presją czasu
Oferujemy
Pracę w jednym z najlepszych zespołów zarządzających nieruchomościami
Nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji
Stabilne zatrudnienie, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet Multikafeteria, 6 dodatkowych dni urlopu dla rodziców
Jasno określone ścieżki rozwoju oraz bogaty program szkoleń
Miłą i przyjazną atmosferę pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj