asystent Kołobrzeg, asystentka Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg, Kołobrzeg
- weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych
- wystawianie faktur sprzedażowych i przekazywanie ich do Klientów firmy
- archiwizacja dokumentów
- pomoc w przygotowywaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych
- wspieranie zespołu w profesjonalnej obsłudze Klientów strategicznych
- dbanie o rozwój oraz pozytywny i profesjonalny wizerunek organizacji
- prace administracyjno – biurowe w dziale Księgowości
- prace administracyjno – biurowe w dziale Spedycji
- raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Wymagania
posiadasz znajomość procesów księgowych i rachunkowych
posiadasz podstawową znajomość procesów spedycyjnych / logistycznych
jesteś osobą sumienną, uczciwą i godną zaufania
potrafisz wykonać powierzone zadania rzetelnie i dokładnie
nie boisz się profesjonalnego kontaktu z Klientami
dobrze znasz pakiet MS Office i potrafisz go używać (Excel, Outlook)
posiadasz znajomość programu Comarch Optima – mile widziane
znasz przynajmniej jeden język obcy na poziomie komunikatywnym – mile widziane
Oferujemy
gwarancję stabilnej pracy w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie, tworzonej przez młody, pełen pasji zespół
work-life balance – szanujemy to, co robisz i wiemy, że poza pracą w TSL masz czas dla siebie
i najbliższych
atrakcyjny i terminowy system wynagrodzeń
ścieżkę awansu w strukturach naszej firmy
niezbędne, nowoczesne narzędzia pracy
wygodne i komfortowe biuro z pyszną kawą w standardzie
zero monotonii
zatrudnienie na umowę o pracę
Klauzule informacyjne
Aplikuj