młodszy specjalista Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg
- Administrowanie biurem
- Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Obsługa spotkań biznesowych w firmie
- Zamawianie niezbędnych artykułów wyposażenia biura
- Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu
- Kontakt z kontrahentami w kwestiach administracyjnych
- Dbanie o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Wymagania
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)
Praktyczna znajomość języka angielskiego
Systematyczność, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
Bardzo dobra organizacja pracy
Motywacja do pracy
Oferujemy
Umowę o pracę
Wsparcie w rozwoju
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, pomoc w certyfikacji, indywidualne planowanie ścieżki kariery, opiekę opiekuna merytorycznego
Otwartą ścieżkę awansu
z pomocą opiekuna merytorycznego zaplanujesz indywidualną ścieżkę awansu zawodowego.
Wyjątkową atmosferę
wspólne śniadania, nietypowe wydarzenia, kawę, owoce, imprezy integracyjne
Niekorporacyjne biura
blisko centrum Warszawy, z super wygodnymi fotelami, miejscem na rowery, strefą chill-out, piłkarzykami i ping-pongiem
Benefity
karta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego
Klauzule informacyjne
Aplikuj