asystent Kołobrzeg, asystentka Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg, Kołobrzeg
- odpowiedzialność za organizację pracy i prawidłowe funkcjonowanie biura
- wsparcie administracyjne biura
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową
- organizacja podróży służbowych
- organizacja kalendarza spotkań, przyjmowanie gości
- koordynacja zaopatrzeniowa biura
- organizowanie i koordynowanie bieżących spraw zleconych przez Zarząd
Wymagania
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
wykształcenie minimum średnie
doświadczenie na podobnym stanowisku
dobra znajomość Microsoft Office (w szczególności Outlook, Word, Excel oraz PowerPoint)
operatywność i komunikatywność
bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz nastawienie na realizację celów
Oferujemy
Ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce o zasięgu międzynarodowym
Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia swoich umiejętności
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet socjalny: pracowniczy program emerytalny, opieka medyczna, możliwość rozwijania znajomości języków obcych, możliwość udziału w imprezach kulturalno-integracyjnych (bony na święta, paczki dla dzieci, wyjazdy integracyjne)
Klauzule informacyjne
Aplikuj