asystent Kołobrzeg, asystentka Kołobrzeg, pracownik biurowy Kołobrzeg, Kołobrzeg
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy;
- koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń biurowych;
- pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
- zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień do biura;
- pomoc w organizacji spotkań wewnątrz biura;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie m.in. B2 – kryterium obowiązkowe;
znajomość obsługi pakietu MS Office;
skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
dyspozycyjność, chęć rozwoju i dobra organizacja pracy;
wysoka kultura osobista;
doświadczenie w środowisku biznesowym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
profesjonalne przygotowanie kandydata do pracy;
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
pracę w systemie zmianowym między godz. 08:00 a 18:00;
atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych;
możliwość rozwoju zawodowego;
pracę w bardzo dobrej atmosferze.
Klauzule informacyjne
Aplikuj